Блог — це електронний щоденник, у якому записи упорядковані в зворотньому хронологічному порядку. Це також середовище для спілкування, обміну думками, співпраці. Зрештою блог — це принципово новий світ для навчання, де кожен: чи користувач, чи автор можуть легко досягнути своєї мети або цілі.
Звичайно, блог може стати основним джерелом доходу. Не відразу, а коли у нього буде вже певна аудиторія, популярність. Складно сказати час, через який блог може принести перший дохід, все індивідуально. Але я думаю, що якщо добре вкласти свої сили в новий блог, то через три місяці він почне приносити дохід. Спочатку, звичайно, дуже маленький, але далі його можна буде постійно збільшувати.
Основні способи монетизації блогів так чи інакше пов'язані з рекламою. Це розміщення платної реклами різних видів: постових, банерів, продаж посилань, рекламних місць на зразок «спонсор поста » і т.д. На розкрученому блозі можна продавати платні пости або посилання в сайдбарі ( donation bar ) . Також можна заробляти за допомогою партнерських програм. І ще не варто забувати, що блог можна використовувати для розкрутки свого персонального бренду. Наприклад, в тому ж Інфобізнесі. Це теж в кінцевому підсумку повинно окупитися.
І ще один момент. Якщо на вашому блозі люди купують рекламу, то, напевно, вони її окупають. А якщо розмістити у себе на блозі рекламу своїх продуктів або послуг? То, ймовірно, можна отримати більший прибуток.
Розділяють кількість блогів за категоріями:
Автономні — якраз блоги створені власними руками (незалежні) .
Twitter — мікроблогінг, орієнтований на ведення записів в онлайн- щоденнику з мобільних пристроїв, з обмеження по довжині повідомлення в 140 символів.
Співтовариства — тематичні співтовариства учасником якого можна стати зареєструвавшись на відповідному сайті .
Я.ру — блог надається Яндексом з наперед визначеним дизайном і функціями, як правило простим, без можливості програмування і додавання анімації. Аналогічні можливості по створенню блогу на базі єдиної платформи ( соц.сеті ) пропонують LiveJournal, LiveInternet, Diary та інші сервіси. Вони вкрай схожі між собою за принципами і відрізняються по здебільшого лише аудиторією, числом і популярністю різних спільнот.
З даної різноманітної статистики, можна зробити висновок, що досить велику частку серед усіх блогів займаю автономні блоги. Це блоги розташовані на своїй незалежній домені і хостингу.
Для особистого блога, розміщеного на окремому хостингу і домені є ряд переваг, але мають і свої недоліки. Основні переваги це звичайно ж гнучкість і можливість зміни дизайну та функціоналу на свій смак без обмежень. З мінусів складність в наборі аудиторії, тут все вже залежить від оригінальності змісту, розкрученості. У відмінності від сервісів які є платформами для блогів, де на вашу сторінку потрапляє досить велика кількість користувачів зі схожих блогів розміщених на одній з вами платформі, наприклад просто переглядаючи стрічку новин, на автономний блог (блог, розміщений на своєму сайті) можна потрапити тільки по прямому посиланні або з пошукових сторінок, наприклад yandex або google.
Немає коментарів:
Дописати коментар